כך תבחרו את ריהוט הגינה האידאלי עבורכם

מערכת שורש  כב טבת, תשפב  12/26/2021

איזה ריהוט גן הוא הכי מתאים עבורכם?
.......................

כך תבחרו את ריהוט הגינה האידאלי עבורכם

החלטתם להשקיע קצת יותר ולהפוך את החצר שלכם לפינה נעימה שבה תבלו עם בן או בת הזוג, עם הילדים או עם החברים הכי טובים. השאלה היא איך עושים את זה, ואיך מנצלים היטב את השטח שעומד לרשותכם. הנה כמה רעיונות לא רעים שיעזרו לכם לקבל החלטות.

1 – לחובבי האירוח: מערכת ישיבה
אם יש לכם חצר גדולה ואתם אוהבים לארח את החבר'ה לארוחות דשנות או ליהנות מכוס יין בשעות הערב המאוחרת, מומלץ לבחור ריהוט גן שיתאים לצורך הזה בדיוק. מערכת ישיבה לגינה גדולה ומרווחת, עם כריות רכות ומפנקות וגם שולחן רחב ידיים, אלה הם הפרטים הקטנים שיהפכו את החצר שלכם לסלון פתוח תחת כיפת השמים. כך תארחו בכיף, בין העצים וערוגות הפרחים, באוויר פתוח כשהכוכבים והירח מעל לראשכם. מושלם, לא?

2 – לחובבי הזולה: ערסלים
מי שמעדיף את השקט שלו ומשתוקק לקרוא ספר בהנאה גדולה עם כוס תה ועוגיות טריות, ערסלים לגינה מפנקים הם הפתרון האידאלי עבורו. תוכלו להצטייד בכיסא נדנדה, במיטת שיזוף או בכיסא ערסל עם כריות מזמינות במיוחד. זו הפינה המושלמת למי שרוצה לפתוח את הבוקר עם ספל קפה באוויר הצלול או לסגור את היום עם בן או בת הזוג ועם כוס יין משובח.

3 – לחצר הקטנה: שולחן אוכל
בהנחה שאין לכם שטח גדול במיוחד, כדאי לנצל את המרחב הזה בצורה מיטבית. שולחן אוכל יעשה את העבודה היטב, והוא יאפשר לכם לארח חברים, לסעוד עם המשפחה או ליהנות מאותה ספל קפה שאי אפשר לוותר עליה בתחילת היום. כאן מומלץ לוודא שאתם יודעים בדיוק מה מידות המרפסת ובהתאם, מה מידות השולחן הרצוי. השאירו מרחב סביב השולחן כדי להימנע מתחושה של צפיפות ואי נוחות, ובעיקר כדי להעניק לעצמכם ולחברים שלכם את הספייס הדרוש בכל רגע נתון.

4 – לטווח הארוך: חומרי גלם
יש פריטי ריהוט גן מעץ, מפלסטיק, מאלומיניום ומשלל חומרים אחרים. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, אבל אחד הנושאים המשמעותיים שכדאי לקחת בחשבון הוא נושא האיכות והעמידות. ריהוט אלומיניום ישרוד לאורך שנים, וכך גם ריהוט ראטן, בעוד ריהוט עץ נחשב יוקרתי ומרשים – אבל דורש לא מעט תחזוקה. אם כן, לפני שאתם ממהרים לבחור פריט ריהוט על בסיס מראה או מחיר, ודאו שאתם מקבלים החלטה שתשתלם לכם גם בטווח הארוך. ריהוט זול שתצטרכו להחליף יעלה לכם בסופו של דבר ביוקר, ואם אתם לא מתכננים להשקיע בתחזוקה אולי כדאי לבחור מראש במערכת ישיבה שתשרוד היטב גם את החורף הגשום וגם את הקיץ הישראלי הלוהט.